Battlereports.com your home for Starcraft Home Forum Starcraft Tournaments

"It's entertaining when you win!"
-greyhoundbus




#1 Kane[118858]
12-233-180-134.client.attbi.com
I made the final revisions at 11:45 tonight (just in time for the end of Sunday) and I have a really bad sore throat which makes it hard to concentrate, so I probably made some mistakes. Point em out if you see any.
#2 RockForce[118861]
spider-mtc-tf074.proxy.aol.com
1st non-author =D
#3 Black_Abyss[118862]
03-025.057.popsite.net
1st non-author

Ultra sexy, like all the others, keep it up.
#4 Black_Abyss[118863]
03-025.057.popsite.net
Ah, damn you RockForce!

2nd non-author =o
#5 RockForce[118864]
spider-mtc-tf074.proxy.aol.com
rofl, =P
#6 vincible[118865]
roam155-218.student.harvard.edu
Not as good as your previous parts but this is largely because your previous ones were damn good. The conversations between the creature and Gerard were filled with cliches, which I realize may have been deliberate but which bothered me nonetheless. Lots and lots of stuff to like though, and lots to wonder about. I especially enjoyed your depiction of Travesdain.

How long are you planning on making this?
#7 ruski[118870]
proxy.txc.net.au
yay im 3rd ^^
#8 Ruski[118871]
proxy.txc.net.au
it was good but the thing about the cerature i thought was pretty crap
i didnt like the bit when he was smashing the creature around, if this craeture could knock down the door of the ship i dont think it could have been flung around as much.
anyway its a good story i would have given it a 7
#9 Greg The Bunny[118876]
66-144-56-204.inv.treca.org
5th Non-Author... highest ever for me. Good report, solid writing. 7
#10 elemental(i2)[118878]
63.124.219.2
11th
#11 ThePalisade[118880]
170.158.213.70
Ruski, I believe the point Kane was making that Gerard is strong...and vincible, there were no cliches. Just repeats of other fantasy novels' dialogue. On the whole, this series has been an enjoyable experience. Keep it up.
#12 Kane[118882]
12-233-180-134.client.attbi.com
Yeah, i wasn't feeling too good when i finalized this, which probably impared my writing judgement
#13 DarkRider[118891]
198.134.2.2
nice as always

I hope Kane lives long enough to complete this lol.
#14 Kane[118892]
12-233-180-134.client.attbi.com
Someone said that about Robert Jordan
#15 vincible[118910]
roam155-218.student.harvard.edu
Palisade, you wrote, "there were no cliches. Just repeats of other fantasy novels' dialogue." I hope you were joking with that line. If not, refer to any dictionary for a definition of "cliche." Sheesh.
#16 PooHandler[118912]
adsl-34-78-54.mia.bellsouth.net
Awsome. Simply awsome. This series fuckin rocks. You are an excellent writer indeed, and have a natural talent. No complaints from me. Keep up the good work.


-PH
#17 Redemption6[118913]
cache-1.sbo.ma.webcache.rcn.net
nice but kinda b0ring at some parts :( as vincible said, not as good as your other ones, but good. 7-8 but not a 9 this time :.
#18 [118925]
St-Catherines-ppp112461.sympatico.ca
This was quite good, but not as good as your previous attempts. I agree completely with vincible also ;). I'd say 7.4.
#19 adrenaling[118927]
CPE014100005949.cpe.net.cable.rogers.com
poor kanes rookmark is back down to 8.0000. =[
#20 Black_Abyss[118947]
01-130.057.popsite.net
Well at least he's on the top 50 rookmark now. :O
#21 IcE-Dark_Lord[119010]
209.105.210.34
very nice work!
#22 WTH[119145]
65.64.77.190
Who is ben in the first paragraph.
#23 Kane[119161]
12-233-180-134.client.attbi.com
Ben is a bug in the matrix, he has "ben" deleted

ahahahha i kill me



Post a comment of your own here




You are not cleared to post comments, because we don't know you're not a spambot!

To comment, please Verify yourself now. [Requires cookies!]







Back to the Battle Report